۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۱

مدیرکل صمت استان همدان:

گره‌گشایی از تولیدکنندگان و صنعتگران ثمره پشتکار شهید رئیسی است

گره‌گشایی از تولیدکنندگان و صنعتگران ثمره پشتکار شهید رئیسی است

همدان-مدیرکل صمت استان همدان گفت: گره‌گشایی از تولیدکنندگان و صنعتگران ثمره پشتکار شهید رئیسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شانیان شامگاه شنبه در چهارمین جلسه هماهنگی تحقق شعار سال با تاکید بر نقش پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی در دستاوردهای صنعتی گفت: شهادت رئیس‌جمهور خدوم و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه ایشان ضایعه‌ای دردناک، تلخ و جبران نشدنی است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی، اخلاص و پشتکار وی بود گفت: خدمت به جامعه و گره‌گشایی از تولیدکنندگان و صنعتگران ثمره پشتکار رئیس قوه مجریه بود که به خوبی اجرا و مشهود است.

مدیرکل صمت استان همدان در این نشست همچنین بیانات رهبری را فصل الخطاب و نقشه راهی مطمئن دانست و گفت: تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم" وظیفه صنعت، معدن و تجارت را سنگین‌تر کرده است.

وی با تاکید بر هدفمندی، پرهیز از روزمرگی و حرکت به سمت ایده‌های خلاقانه خاطرنشان کرد: جلسات هم اندیشی در این راستا به طور مستمر با هدف تقویت نقاط قوت و شناسایی آسیب‌ها و موانع برگزار می‌شود تا بتوانیم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

شانیان با بیان اینکه متخصصان حوزه تولید برای تحقق شعار سال باید بسیج شوند افزود: بی تردید به حرکت جهادی و مضاعف نیازمندیم و با تمام قوا پای تولید ایستاده‌ایم.

چهارمین جلسه هماهنگی تحقق شعار سال با حضور احمد شانیان، اعضای شورای اداری، معاونین و رؤسای ادارات و مدیران شهرستان‌ها برگزار و راهکارها و راهبردهای جهت محقق شدن جهش تولید با مشارکت مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6118834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha