۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

معاون اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

اجرای ۳۵کیلومتر راهسازی طی دولت سیزدهم در استان زنجان به ثمر رسید

اجرای ۳۵کیلومتر راهسازی طی دولت سیزدهم در استان زنجان به ثمر رسید

زنجان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: نزدیک به ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در دولت سیزدهم در این استان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خلیلی گفت: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر مأموریت‌های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به‌دنبال توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و بالا بردن ایمنی و کیفیت ترابری کشور است.

وی با بیان اینکه وجود شبکه‌های ارتباط جاده‌ای نقش بسیار مهم و بنیادی در تحولات اجتماعی، اقتصادی و توسعه کشور دارد، گفت: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را در قالب احداث، تعریض، بهسازی و ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی هفت پروژه را در استان در دست اقدام دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان درباره عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در حوزه راه‌سازی در دولت سیزدهم، بیان کرد: توسعه راه‌ها و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در استان زنجان با اعتباری به ارزش روز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

خلیلی به پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است، اشاره و اضافه کرد: ۱۵ کیلومتر از قطعه دوم محور و ۱۲ کیلومتر از قطعه چهارم محور سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ، شش کیلومتر از محور زنجان به بیجار و بیش از ۱.۵ کیلومتر هم از محور ملاسرا - شفت به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 6122637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      منبع درآمد یا هزینه مضاعف برای ۶ کیلومتر زیر سازی راه بسیار هموار و سر راست راه قسمتی از راهدمواصلاتی بین ۸ روستا از جلیل آباد تا روستای قشقاتپه در ۴۰ کیلومتری زنجان در در جوار شهر ارمغانخانه بدون آسفالت ریزی ، لطفاً پی گیری شود ، با سپاس از مسئولین امر و شما بزرگواران .
    • علی ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      منظور از را مواثلاتی۸ روستا شامل محور جلیل آباد ، اوراقچی، یله قاریشان، قشقاتپه، کردقشلاقی ، هر بچه، بلوغ و قهاب می باشد لطفاً بعد ۴۴ سال بعد از انقلاب علت آسفالت نشدن با وجود زیر سازی پی گیری شود . با سپاس