نظامیان صهیونیست بازار رام‌الله را به آتش کشیدند+ فیلم

نظامیان صهیونیست بازار رام‌الله را به آتش کشیدند+ فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بازار سبزی‌فروشان در رام‌الله را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز پنج‌شنبه به شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و اقدام به شلیک گستره گاز اشک آور به سمت مردم کردند.

بر اثر شلیک گاز اشک‌آور به داخل بازار سبزیفروشان در رام الله، این بازار دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد.

تاکنون گزارشی درباره شهادت یا زخمی‌شدن کسی در این حادثه منتشر نشده است؛ اما به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا» حمله ارتش رژیم صهیونیستی بخشی از حمله بامدادی و گسترده رژیم به مناطق مختلف کرانه باختری است.

شهر نابلس در کرانه باختری دیروز چهارشنبه صحنه نبرد مبارزان فلسطینی با اشغالگران بود و در جریان این نبرد، دو نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

پایگاه خبری المیادین گزارش داد که پس از عملیات زیرگیری خودروی مجاهد فلسطین ضد اشغالگران، ارتش اسرائیل هلاکت دو نظامی خود در شرق نابلس طی عملیات خودرویی را تأیید کرد، نظامیان این رژیم به شهرهای رام‌الله، نابلس و طولکرم یورش بردند.

از سوی دیگر و در ادامه مقابله مبارزان فلسطینی با اشغالگران، گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که رزمندگان این گروه مقاومت بامداد امروز در جریان یورش نظامیان اسرائیلی به شهر طولکرم، توانستند تعدادی از آن‌ها را به طور دقیق مورد هدف قرار دهند.

تارنمای فلسطین الیوم نیز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام شده است که در نتیجه آنها ۲ نظامی ارتش اسرائیل در عملیات ضد صهیونیستی در نابلس به هلاکت رسیدند و سه نظامی دیگر این رژیم نیز بر اثر انفجار بمب دست ساز در طوباس مجروح شده‌اند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

کد خبر 6123111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha