۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۱

از پشت صحنه فیلم «اشباح»؛

عکس‌هایی از داریوش مهرجویی به نمایش درمی‌آید

عکس‌هایی از داریوش مهرجویی به نمایش درمی‌آید

«داریوش مهرجویی، کابوس ها و رویاها» عنوان نمایشگاه عکس سحاب زری باف است که از ۱۸ تا ۲۵ خرداد ماه در گالری آریانا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سحاب زری باف که به عنوان عکاس فیلم، تجربه همکاری با زنده یاد داریوش مهرجویی را در فیلم سینمایی «اشباح» داشته، مجموعه‌ای شامل عکس و ویدیو از حضور داریوش مهرجویی در پشت صحنه این فیلم سینمایی و پرتره های شخصی این کارگردان فقید را در گالری آریانا به معرض نمایش خواهد گذاشت.

سحاب زری‌باف تا کنون در بیش از ۳۵ اثر سینمایی همچون «خورشید»، «اشباح»، «شب، داخلی، دیوار» و ... به عنوان عکاس فیلم حضور داشته است. او سیمرغ بلورین جشنواره سی و سوم فیلم فجر و تندیس شانزدهمین جشن خانه سینما برای مجموعه عکس های فیلم «اشباح» ساخته زنده یاد داریوش مهرجویی، سیمرغ بلورین بهترین مجموعه عکس برای فیلم «خورشید» از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین عکاس سال سینما برای فیلم «ایستاده در غبار» از سومین جشن عکاسان سینمای ایران را در کارنامه دارد.

کلیه عواید حاصل از فروش این آثار، صرف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان توسط موسسه محک خواهد شد.

گالری آریانا در الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، ابتدای فرشته (شهید فیاضی)، شماره ۹ واقع است. این نمایشگاه ۱۸ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود و تا ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برقرار است.

کد خبر 6124382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha