۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۸

نادران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

مستقل از همه جریانات سیاسی وارد صحنه شدم

مستقل از همه جریانات سیاسی وارد صحنه شدم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: مستقل از همه جریانات سیاسی وارد صحنه شدم و اتکایم بعد از خداوند به مردم است و بنا بر این دارم که رئیس جمهور مردم باشم و نه جریانات سیاسی.

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس نادران، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ سال در انتخابات‌های مختلف به عنوان مشاور اقتصادی نامزدها توصیه‌هایی به آنها داشتم اما متاسفانه در عمل آنچه که در سیاست‌های راهبردی و توصیه‌ها بود عمل نشد و اقتصاد کشور به آن نقطه مطلوب که باید می‌رسید نرسید.

وی افزود: احساس وظیفه کردم خودم آستین بالا بزنم و در راه خدمت به این مردم وارد صحنه شوم. بنا بر این دارم که مطابق با قانون اساسی ان‌شاءلله راهبردهای تامین نیازهای اساسی مردم که جزو اصول بر زمین مانده قانون اساسی است در اجرا با انحراف مواجه شده سرلوحه کارم قرار دهم.

نادران گفت: هیچکدام از احزاب سیاسی و شخصیت‌های سیاسی از بنده دعوت نکردند که بیایم و مدیون هیچکدام نیستم. مستقل از همه جریانات سیاسی وارد صحنه شدم و اتکایم بعد از خداوند به مردم است و بنا بر این دارم که رئیس جمهور مردم باشم و نه جریانات سیاسی که نظام مدیریتی کشور را بین خودشان دست به دست می‌کنند.

کد خبر 6126394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha