۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در بیرجند/ توقیف ۱۴۰ خودرو

اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در بیرجند/ توقیف ۱۴۰ خودرو

بیرجند- رییس پلیس راهور خراسان جنوبی از توقیف ۱۴۰ دستگاه خودروی متخلف و هنجار شکن در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند خبر داد و گفت: در این طرح ۵۵۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا عباسی ظهر پنج شنبه در نشست خبری گفت: در پی مطالبات و درخواست‌های مکرر مردمی در خصوص برخورد با مزاحمت‌های خیابانی توسط تعدادی از رانندگان متخلف و به جهت ایجاد آرامش خصوصاً در ایام تعطیل و ساعات پایانی شب مأموران پلیس راهور با همکاری یگان‌های انتظامی طرح ارتقا امنیت و آرامش را شهرستان بیرجند اجرایی کردند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی بیان کرد: در اجرای این طرح با خودروهایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ‌های غیر مجاز و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد.

عباسی با اشاره به اینکه در این طرح از ابتدای خردادماه تعداد ۸۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند؛ خاطر نشان کرد: تعداد ۶۰ دستگاه خودرو نیز به صورت سیستمی توقیف گردید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای خردادماه سال جاری در اجرای این طرح، ۵۵۰ دستگاه خودروی هنجار شکن و متخلف اعمال قانون شدند؛ تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی خودروهای متخلف به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف و در پایان پس از رفع نقص و انجام سیر مراحل قانونی خودرو آزاد می‌گردد و همچنین در صورت تکرار تخلف و سابقه قبلی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف و محرومیت‌های اجتماعی برای رانندگان متخلف خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند؛ تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد و همچنین از شهروندان درخواست می‌شود هنگام در اختیار گذاشتن خودرو به فرزندانشان مراقبت و نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

کد خبر 6128669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 0
      سلام بسیار عالی جای تقدیر و تشکر دارد ان شا... ادامه دار باشد
    • ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 0
      با موتور سوارانی که بصورت دسته جمعی ارامش مردم رو بهم زدند هم برخورد شود