در پی درگذشت آیت‌الله طه‌محمدی:

پیام تسلیت بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا صادر شد

پیام تسلیت بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا صادر شد

بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا به مناسبت رحلت عالم مجاهد و معلم اخلاق، آیت‌الله طه‌محمدی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام تسلیت بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا به مناسبت رحلت عالم مجاهد و معلم اخلاق، آیت‌الله طه‌محمدی به شرح زیر صادر شد:

انا لله و انا الیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

رحلت عالم پرهیزگار، استاد اخلاق و عرفان، دلبسته و مروج حکمت سینوی، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی را به محضر مردم شریف استان همدان، شاگردان، ارادتمندان و همه دوستداران حکمت، معنویت و اخلاق در گستره جغرافیایی ایران اسلامی تسلیت می‌گوئیم.

عمر پر برکت آیت‌الله طه‌محمدی در سفر و حضر به خدمتگزاری و ارتباط ناگسستنی با اقشار مختلف مردم گذشت و در دورانی ۶۰ ساله، به ترویج معارف دینی و معرفی سیره اهل بیت (ع) پرداخت. کارنامه درخشان او در نمایندگی ولی فقیه و مجلس خبرگان و درس و بحث‌های طلبگی در حوزه‌های علمیه از قم تا همدان و حشر و نشر با آحاد جامعه بویژه جوانان و دانشجویان و روشنگری و هدایت‌های پدرانه و خلق حسنه محمدی (ص) نام او را برای همیشه جاودان خواهد کرد.

عِرق و علایق ایشان نسبت به ترویج و گسترش علوم الهی و فلسفه و عرفان و تکریم و معرفی میراث بزرگان و مفاخر جهانی همدان، او را در صدر خادمان حکمت سینوی نشانده است.

معرفی جهانی شیخ‌الرئیس، ابوعلی‌سینا و چاپ و نشر آثار این حکیم بزرگ وجهه همت او قرار داشت و بزرگداشت سایر مفاخر ملی و اسلامی استان همدان با راهنمایی و پشتیبانی او به انجام می‌رسید.میراث ماندگار تلاش‌های او در این راه، همواره زنده خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال برای خاندان گرامی و سوگوار طه‌محمدی صبر و اجر خواهانیم و برای روح آن عزیز سفر کرده، رضوان و رحمت الهی طلب می‌کنیم.

اعضای هیئت امنا، شورای علمی و همکاران در: بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا

کد خبر 6130249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha