۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

گرایی و مختاری المپیک را از دست دادند/ کاویانی‌نژاد راهی پاریس شد

گرایی و مختاری المپیک را از دست دادند/ کاویانی‌نژاد راهی پاریس شد

با توجه به شکست گرایی و مختاری در مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان، امین کاویانی نژاد گزینه کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، در وزن ۷۷ کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی محمدعلی گرایی برابر سلیمانف از آذربایجان دارنده ۲ مدال نقره جهان به روی تشک رفت و با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد.

در این وزن محمدرضا مختاری نیز باید برابر حریف ژاپنی‌اش به میدان رفت و ۹ بر صفر شکست خورد.

چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۷ کیلوگرم از سوی فدراسیون کشتی پیش از این اعلام شده بود که به شرح زیر است:

با عنایت به محرومیت و تعلیق آقایان محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری و در راستای گزینش شایسته‌ترین ظرفیت‌های فنی منطبق بر عدالت، نظر به ارزیابی فنی مثبت کادر فنی در خلال اردوی آماده سازی، چرخه انتخابی این وزن به صورت زیر خواهد بود: ۱. گرایی و مختاری به تورنمنت مجارستان اعزام خواهند شد. اگر کشتی گیری مدال طلا کسب کند، طبق چرخه، رقابت انتخابی درون اردویی بین این کشتی‌گیر و امین کاویانی‌نژاد برگزار خواهد شد. کاویانی‌نژاد به یک پیروزی و حریف وی به دو پیروزی در این مسابقه نیاز دارند. با توجه به بازه زمانی کوتاه تا رقابت‌های المپیک پاریس (۴۵ روز) مقرر شد که تاریخ رقابت مرحله نهایی سوم تیر در محل کمپ تیم‌های ملی باشد.

با توجه به اینکه مختاری و محمدعلی گرایی هر دو در این مسابقات تن به شکست دادند، امین کاویانی نژاد گزینه کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

کد خبر 6131342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      واقعا کاویان نژاد به درد کشتی نمیخوره نمیدونم چرا دارن میبرنش المپیک🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔