۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۸

رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان

گرایی و اسماعیلی به مدال برنز رسیدند/جدال برای المپیکی شدن

گرایی و اسماعیلی به مدال برنز رسیدند/جدال برای المپیکی شدن

محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی نمایندگان وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان به مدال برنز رسیدند تا شانس المپیکی شدن را در یک انتخابی رودرو امتحان کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات رده بندی و فینال ۷ وزن پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و یانوس وارگا از عصر امروز (یکشنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی که در بالای جدول حضور دارد در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۲ سلیمان نصر از تونس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۱ از سد ماماداسا سیلا از فرانسه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب لری ابولادزه قهرمان جهان از گرجستان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ آندرس مونتانو از اکوادور را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان که در پایین جدول حضور دارد، در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر نستور آلمانزا از شیلی را از پیش رو برداشت. وی در دور با نتیجه ۶ بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله با توجه به اشتباه در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۹ بر ۷ مغلوب لوئیز اورتا سانچز قهرمان جهان از کوبا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف کیوتارو سوگابه از ژاپن را با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

تکلیف معرفی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران از میان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به دیدار انتخابی در پایان رقابت‌های امشب کشیده شود.

کد خبر 6131555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha