تداوم اختلافات میان مقامات صهیونیست؛

اسموتریچ: گانتز و آیزنکوت مسئول شکست ۷ اکتبر هستند

اسموتریچ: گانتز و آیزنکوت مسئول شکست ۷ اکتبر هستند

در ادامه اختلافات مقامات رژیم صهیونیستی، وزیر تندرو دارایی این رژیم ۲ عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را مسئول شکست هفتم اکتبر این رژیم از مقاومت فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در ادامه اختلافات مقامات رژیم صهیونیستی «بتسئیل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم اظهاراتی را بیان کرد.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به استعفای «بنی گانتز» و «گادی آیزنگوت» از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: مسئولیت شکست هفتم اکتبر بر عهده گانتز و آیزنکوت است؛ زیرا این ۲ نفر در گذشته پُست‌های بلندمرتبه‌ای را اشغال کرده بودند. ما مانع از طرح گانتز و حامیان وی برای برپایی کشور فلسطین شدیم، زیرا این موضوع یک خطر موجودیتی برای ما است.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که بیش‌تر شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی کشور فلسطین مخالف هستند.

اسموتریچ در ادامه افزود: در حال حاضر تنها یک طرح وجود دارد و آن هم ورود تشکیلات خودگردان به نوار غزه است.

کمی پیش‌تر نیز «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد: همیشه خواهان انفجار غزه و اجرای ترورهای متمرکز بوده‌ام.

بن گویر با اشاره به استعفای «بنی گانتز» از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و با آشکارکردن اختلافات میان مقامات این رژیم گفت: مهم است که من به کابینه جنگی ملحق شوم. پیوستن حزب گانتز به کابینه اتحاد مطلوب را محقق نکرد. خروج گانتز از کابینه فرصت بزرگی برای پیشرفت و تحقق پیروزی است.

کد خبر 6132638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha