لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی»/ روز دویست‌وچهل‌ونهم؛

بمباران مناطق مسکونی نوار غزه ادامه دارد

بمباران مناطق مسکونی نوار غزه ادامه دارد

تداوم بمباران مناطق مسکونی نوار غزه و فراخوان اعتصاب عمومی در کرانه باختری در واکنش به جنایت نظامیان صهیونیست از جدیدترین تحولات مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه طی بامداد امروز نیز ادامه داشته و چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه ادامه دارد

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه الخوالده واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در این منطقه دست کم هشت شهید و زخمی برجای ماند.

بمباران مناطق مسکونی نوار غزه ادامه دارد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین مناطق مسکونی در منطقه قدیمی محله الزیتون واقع در شرق شهر غزه را بمباران کردند. این حملات هوایی دست کم شش شهید از جمله چند کودک و زن برجای گذاشت.

نظامیان صهیونیست همچنین با حمله به اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه به سمت ساکنان این اردوگاه تیراندازی کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را نیز بمباران کردند. این حملات هوایی، محله التفاح واقع در شهر غزه را نیز در برگرفت.

اعتصاب عمومی در کرانه باختری در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر گروه‌های ملی اسلامی در کرانه باختری خواهان اعتصاب عمومی در این منطقه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در روستای کفر نعمه شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با یورش به روستای کفر نعمه واقع در غرب شهر رام الله دست کم چهار فلسطینی را به شهادت رساندند.

گروه‌های ملی اسلامی اعلام کردند که باید به این جنایت رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند.

این اعتصاب عمومی، رام الله و البیره را شامل می‌شود.

ادعای تل آویو درباره آزادسازی اسرا کذب محض است

از سوی دیگر یک روزنامه عبری زبان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با اعمال فشار نظامی بر مقاومت فلسطین، اسرای خود را آزاد کند.

به گزارش شبکه المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد: گذشت هشت ماه از جنگ در نوار غزه نشان می‌دهد ادعای مقامات تل آویو مبنی بر آزادسازی اسرای اسرائیلی با استفاده از فشار نظامی بر گروه‌های فلسطینی کذب محض است.

این روزنامه در ادامه نوشت: نباید به راستگراهای تندرو اجازه داد اسرای باقی مانده نزد حماس را قربانی بلندپروازی‌های شخصی‌شان کنند.

بمباران مناطق مسکونی نوار غزه ادامه دارد

خشم نتانیاهو علیه وزیر جنگِ «وقیح» / «گالانت باید برکنار شود»

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای از تشدید اختلافات سیاسی در میان مقامات رژیم صهیونیستی بر سر تصویب قانون جذب نیرو در ارتش این رژیم حکایت دارند.

به گزارش شبکه الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد که تصویب این قانون در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) باعث به وجود آمدن بحث و جدل‌های فراوانی در میان مقامات تل آویو شده است.

در ادامه این گزارش آمده است، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تصویب این قانون مخالفت کرد. ائتلاف حاکم در تل آویو این لایحه را مبنی بر تداوم معافیت صهیونیست‌های موسوم به «حریدیم» از حضور در ارتش به پارلمان ارائه داده بود.

یدیعوت آحارونت اضافه کرد، مخالفت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تصویب این قانون باعث شد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بر او خشم بگیرد و خواهان برکناری وی شود.

در این گزارش آمده است: نتانیاهو، گالانت را وقیح توصیف کرد.

این در حالی است که دیگر مقامات نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که با تصویب این قانون، ارتش این رژیم با کمبود نیرو آن هم در شرایط کنونی رو به رو می‌شود.

کد خبر 6132856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      0 0
      هزاران بار مرگ بر اسرائیل.