۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۶

سه داخلی و چهار خارجی در فهرست؛

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس/ گزینه‌های خارجی در اولویت

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس/ گزینه‌های خارجی در اولویت

هر چند مالکان و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز در مورد داخلی یا خارجی بودن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به جمع بندی نرسیده اند اما به نظر می رسد سرمربی فصل آینده سرخپوشان یک خارجی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را با انتشار پیامی به طور رسمی از ادامه فعالیت به عنوان سرمربی پرسپولیس انصراف داد تا قهرمان لیگ بیست و سوم حالا دنبال انتخاب جانشین برای مرد برزیلی باشد.

مدیران باشگاه پرسپولیس که برنامه پیش فصل تمرینی بسیار متفاوتی را با تأمین بودجه لازم برای اردوی ۱۳ روزه در کشور هلند در نظر گرفتند حالا مذاکرات فشرده ای را با کنسرسیوم بانکی به عنوان مالکان باشگاه دارند تا گزینه‌های نهایی را برای انتخاب سرمربی جدید انجام دهند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امیدوار بود اوسمار ویه را بدون دردسر به کارش ادامه دهد حالا چالش سخت انتخاب سرمربی جدید سرخ‌ها را دارد.

علی دایی جدی‌ترین گزینه داخلی مدیرعامل پرسپولیس محسوب می‌شد اما احتمال اینکه سرمربی پیشین تیم ملی ایران و باشگاه‌های سایپا، نفت تهران و همین پرسپولیس بار دیگر در رأس امور فنی قرار بگیرد بسیار ضعیف است چرا که خود او در گفت و گویی تاکید کرده است به پرسپولیس برنخواهد گشت و هدایت این تیم را قبول نخواهد کرد.

ضمن این که او برای حضور دوباره در فوتبال ایران باید برخی موارد را حل کند که بعید است کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را هم دارد چنین اقدامی را انجام دهد.

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس/ گزینه‌های خارجی در اولویت

در بین گزینه‌های داخلی نفراتی همچون حسین عبدی سرمربی فعلی تیم فوتبال جوانان، مهدی تارتار سرمربی ملوان بندرانزلی نیز حضور دارند اما آنچه مشخص است عبدی برای فصل آینده هیچ تمایلی برای فعالیت در فوتبال باشگاهی ندارد و می‌خواهد کار با زیر ۲۰ ساله‌های فوتبال کشور را ادامه دهد. تارتار هم بعید است بتواند گزینه جذابی برای هواداران تیمی باشد که قرار است در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا شرکت کند.

گرچه درویش به هیچ کدام از این دو نفر هیچ پیشنهادی هم نداده است تا علی دایی تنها گزینه احتمالی با کمترین شانس برای حضور در پرسپولیس باشد.

این در حالی است که گزینه‌های خارجی به لطف دلالانی که همواره از آب گل آلود نقل و انتقالاتی فوتبال ایران ماهی گرفته‌اند، صف کشیده‌اند تا درویش کارنامه آنها را بررسی کند. در بین اسامی مطرح شده اسم دراگان اسکوچیچ به همراه یک سرمربی اروپایی با کارنامه فعالیت در سری ا ایتالیا و دو سرمربی برزیلی با آشنایی کامل با فوتبال آسیا مطرح شده است اما همچنان خبری از انتخاب نهایی نیست تا استراتژی مالی این باشگاه به همراه برنامه‌ریزی‌های مد نظر سرمربی جدید مطرح شود.

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس/ گزینه‌های خارجی در اولویت

آنچه مشخص است هیأت مدیره باشگاه تصمیم دارد تکلیف این موضوع را تا پایان خردادماه سال جاری مشخص کند تا بتوانند فعالیت جدی خود در نقل و انتقالات برای جذب بازیکن و شروع برنامه تمرینی جدید برای تیم را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 6134996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کیون IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      2 0
      بهترین گزینه محرم نویدکیا الان هم که مس باید برود یک دسته پایین تر بهترین گزینه است