۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷

دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان

دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان

همدان-دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان با عنوان «میدان تبیین ۲» با حضور بیش از یک هزار مبلغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که صبح پنجشنبه آغا، شده است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برگزاری این جلسات موجب برکت و حرکت است که می‌تواند تعاملات را استمرار بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی فضای جامعه را برای مشارکت حداکثری مثبت برشمرد و افزود: اگر کسی به نحوه اداره کشور آشنا باشد باید بداند ساختار، قوانین و پیچیدگی‌هایی وجود دارد که برخی کندی‌ها و موانع را در اجرای کار ایجاد می‌کند.

وی تأکید کرد: به واقعیت اجتماعی توجه شود زیرا که اگر جامعه را درست نشناسیم و روحیاتش را ندانیم نمی‌توانیم روایت درستی داشته باشیم، به همین منظور ارتباطات اجتماعی باید تقویت شود.

شعبانی موثقی گفت: از افراد اصلح حمایت کنید، اما مراقب تخریب‌ها نیز باشید زیرا که ما نیازمند مدیر اجرایی همچون شهید رئیسی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان با عنوان میدان تبیین ۲ تأکید کرد: نخستین اجلاسیه با حضور ۱۱۰۰ مبلغ و روحانی استان قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی گفت: در این همایش یک روزه که با حضور استادان برجسته ملی حجج الاسلام: قنبریان، صالح پرور، وکیل پور و جنتی برگزار می‌شود تقسیم کار شده و محورهای گفتمانی و دال مرکزی بحث تببین مقاومت است و گفتمان مشترک در سه محور غدیر، انتخابات و محرم است.

ارتقایی شعار این اجلاسیه را «خدمت، دعوت، روایت» برشمرد و تصریح کرد: استادان حاضر در جلسه توضیحات و سخنرانی خود را با محورهای ذکر شده ارائه می‌دهند.

کد خبر 6135352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha