۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵

استاندار قم:

دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند

دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند

قم- استاندار قم گفت: دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان توجه داشته باشند که وظیفه ما دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است لذا از هیچ کاندیدا و یا جریان سیاسی حمایت نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عید غدیر در استان، بیان کرد: غدیر جشن تولد شیعیان بوده لذا باید تلاش کنیم این جشن را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یک موضوع جدی است و ما به دنبال تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری هستیم.

استاندار قم گفت: به لطف خدا در انتخابات مجلس توانستیم با همکاری مردم شریف و غیور استان قم حماسه‌ای زیبا را رقم بزنیم؛ طبق آمار قم توانست رتبه اول افزایش نرخ رشد مشارکت در کشور را کسب کند.

آقامیری مطرح کرد: همه کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و احراز صلاحیت شده‌اند برای ما محترم و عزیز هستند اما دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند هیچکدام نباید از شخص و یا جبهه سیاسی خاصی حمایت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دعوت مردم پای صندوق‌های رأی وظیفه دستگاه‌های دولتی است، عنوان کرد: ما به دنبال مشارکت حداکثری هستیم و مردم را صرفاً برای حضور در انتخابات دعوت خواهیم کرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: معاندین و منافقین امروز به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند؛ هدف آنها این است امید را از مردم گرفته و یاس در دل آن‌ها بکارند، لذا ما موظف هستیم با جهاد تبیین و امیدآفرینی مانع نقشه‌های شوم آنان شویم.

آقامیری یادآور شد: مدیران ارشد استان توجه داشته باشند که می‌بایست این روزها تلاش خود را نسبت به قبل مضاعف کرده و با حضور میان مردم به حل مشکلات آنان بپردازند. برخی مشکلاتی در روستاها و شهرستان‌های ما وجود دارد که با یک بار حضور مدیر استان می‌توان آن را برطرف کرد.

کد خبر 6139119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha