۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰

یورش دوباره شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری

یورش دوباره شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری

شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت نظامیان صهیونیست بار دیگر به فلسطینیان در کرانه باختری حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک نشینان صهیونیست از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در سایه حمایت‌های ارتش صهیونیست حملات خود به فلسطینیان در کرانه باختری را تشدید کرده‌اند. این موضوع تاکنون خسارات و تلفات سنگینی به غیرنظامیان فلسطینی وارد و اعتراض تشکیلات خودگردان را به همراه داشته است.

بر این اساس، در جدیدترین موج توحش شهرک نشینان صهیونیست علیه غیرنظامیان در کرانه باختری، آنها به روستای بوریس در جنوب شهر نابلس یورش برده و اقدام به ضرب و شتم شدید ۲ غیرنظامی کردند. همچنین آنها به چندین خانه و یک مدرسه در این روستا حمله و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

جمعیت هلال احمر فلسطین با تأیید این خبر از انتقال یک زن ۵۴ ساله و یک مرد ۵۰ ساله به بیمارستان به دلیل جراحت ناشی از ضرب و شتم خبر داد.

خبرگزاری وفا نیز طی گزارشی از حمله شهرک نشینان با سنگ به یک خودرو فلسطینی که در جاده المرجات در حال تردد به سمت شمال بود خبر داد. طی این حادثه، شماری از سرنشینان این خودرو زخمی شد.

براساس داده‌های آماری از سوی مقامات رسمی، از هفتم اکتبر تا به امروز بیش از ۵۰۰ فلسطینی در توحش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۴ هزار تن مجروح شده‌اند.

کد خبر 6141275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      2 0
      به جای یورش بهتره برگردن به جایی که از جا و نقطه ای که حتی اجداد آنها در گذشته به فلسطین اشغالی صادر شدن در غیر اینصورت هیچ وقت آب خوش از گلوی این یورشی ها پایین نخواهد رفت به فنا خواهند رفت .
    • یاسر IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 0
      شهرک نشینان سهیون مثل حیون سر ببرید اینها حیواناتی خطرناک حاوی ویروس همه گیر جنون اورهستن، همینا لشگر داعش تشکیل دادن