۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری:

قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت کاملاً مشهود است

قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت کاملاً مشهود است

رشت- سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت در حادثه آتش سوزی کاملاً مشهود بوده و تصمیم به برکناری وی گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دچار حریق شده قائم رشت اظهار کرد: با سرکشی از بیماران حادثه دیده و همچنین بررسی از زوایای مختلف حریق بیمارستان قائم به سر نخ‌های خوبی رسیدیم.

قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه قصور برخی افراد حادثه حریق بیمارستان قائم محرز شده است، گفت: قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است و تصمیم به برکناری این مدیر گرفته شد.

قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است

حسینی پور با تاکید بر لزوم نظارت و بازرسی بیشتر پرونده حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت بیان کرد: در این رابطه برخی از مدیران و مسؤولان امر به دلیل قصور و کوتاهی عزل می‌شوند و کار کارشناسی و علت یابی توسط دادستان محترم با همکاری همه دستگاه‌ها در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه دستورات لازم برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات انجام شده است، گفت: امیدوار هستیم بعد اقدامات انجام گرفته بازسازی و فعالیت بیمارستان با مدیر جدید و مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت گیرد.

کد خبر 6141734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha