۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۴

نماینده سابق مردم بابل در مجلس:

ولایت خط قرمز شهید رییسی بود

ولایت خط قرمز شهید رییسی بود

ساری- نماینده سابق مردم بابل در مجلس خط قرمز شهید رییسی را ولایت دانست و گفت: وی اطاعت از ولایت را بر خود واجب می دانست.

مهدی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ما بهترین مردم را داریم و باید بهترین خدمات را نیز به آن‌ها ارائه دهیم، اظهار کرد: بهترین خدمت این است که قدر آنها را بدانیم و در برابر آنها با کار بیشتر، گره گشایی و حل مشکلات سر تعظیم فرود آوریم. ملت ما، نظام، رهبری و شهدای خود را دوست دارند و پای آن را همه ابعاد ایستاده‌اند.

سعادتی با بیان اینکه در این مقطع باید جلوی هر اقدامی که باعث ناامیدی، ایجاد تشتت و کاهش شور و نشاط در مردم می‌شود نظیر برخی سو مدیریت‌ها گرفته شود، افزود: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت چهار خصوصیت الزامی برای انتخابات پیش رو است.

وی گفت: شرکت در انتخابات یک عمل صالح و منجر به تقویت و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برخورداری از اقتدار نرم در عرصه منطقه‌ای و جهانی است.

سعادتی با بیان اینکه جای شهید رئیسی را نمی‌توان به راحتی پر کرد، گفت: خط قرمز شهید رئیسی ولایت بود ایشان اطاعت از ولی فقیه را بر خود واجب می‌دانست.

وی افزود: این شهید و سایر شهدای خدمت با پیمانی که با امام و شهدا داشتند عمل کردند و امروز مردم سراسر دنیا اعلام همبستگی کردند.

سعادتی گفت: امیدواریم پرچم انقلاب در کنار رهبر عزیز به دست صاحبش حضرت ولیعصر (عج) برسد.

کد خبر 6143824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha