۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶

فرمانده سپاه دشتی:

بازنشستگان سپاه علمداران جهاد تبیین هستند

 بازنشستگان سپاه علمداران جهاد تبیین هستند

بوشهر- فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی گفت: بازنشستگان سپاه علمداران جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار یکشنبه شب در محفل انس و مودت و جهاد تبیین اظهار داشت: موفقیت‌های سپاه در حفاظت از دستاوردهای انقلاب مدیون و مرهون پیشکسوتان سپاه است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی افزود: خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد و در جنگ سخت با دشمن اجازه ندادید که یک وجب خاک از کشور عزیزمان کم شود.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق هیمنه دشمن را در هم شکست، گفت: امروز معترضان به جنایات اسرائیل با زبان فارس شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

زارعی تبار بیان کرد: این موفقیت و عمق راهبرد ایران اسلامی باعث شده تا دشمن در جبهه‌های مختلف وارد و توطئه‌هایی را طراحی کنند، آنها انتخابات ما را به رصد می‌کنند و امروز با رسانه و دروغ و نفاق مواجه هستیم.

وی ادامه داد: هشتم تیرماه صحنه جدید ما با دشمن است آنها تلاش دارند با رسانه‌های خود انتخابات ضعیف نشان دهند و ایران اسلامی را با چالش مواجه کنند که می‌طلبد با مشارکت حداکثری تولید قدرت کنیم و ایران قوی برای دنیا به نمایش بگذاریم و در این راه سخت شما علمداران جهاد تبیین هستید.

زارعی تبار تصریح کرد: در این جهاد شما فرمانده هستید و با تجارت ارزشمند خود به صورت چهره به چهره وارد میدان شوید تا مردم در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6145925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha