۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۳

رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی:

جلیلی شبیه‌ترین گزینه به «شهید رئیسی» است

جلیلی شبیه‌ترین گزینه به «شهید رئیسی» است

رشت _ رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی با بیان اینکه مدیریت افراد غرب گرا از جنس ترس و وحشت از دشمن است، گفت: جلیلی شبیه‌ترین گزینه به «شهید رئیسی» است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری شامگاه یکشنبه در همایش انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان اظهار کرد: یاد و خاطر میرزا کوچک خان جنگلی که نماد مبارزه و مقاومت است را گرامی می‌داریم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی با بیان اینکه در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز هستیم، گفت: با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه از پیچ تند تاریخی با سلامت عبور خواهیم کرد.

منصوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رسیدن به قله موفقیت بیان کرد: انقلاب اسلامی هزینه‌های هنگفتی برای رسیدن به قله پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه گام نهایی در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری بر می‌داریم، افزود: شهید رئیسی الگوی بزرگ خدمت رسانی را ترسیم کرد و انتخابات آتی ریاست جمهوری باید به فردی رأی بدهیم که در امتداد شهید جمهور باشد.

رئیس ستادهای مرکزی سعید جلیلی با اشاره به شباهت‌های کم نظیر دکتر جلیلی با شهید رئیسی بیان کرد: جلیلی شبیه‌ترین گزینه شهید رئیسی است.

منصوری با بیان اینکه جلیلی اهل عقلانیت است، گفت: شهید رئیسی بساط دوگانگی‌ها را در کشور جمع کرد و این مسیر با حضور جلیلی ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری از مسؤولان و مدیران تراز انقلاب و کارآمد افزود: شهید جمهور اهل تشیع یافت و کارهای نمایشی نبود و دکتر جلیلی هم در تراز شهید رئیسی است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی با بیان اینکه رئیس جمهور مرد انتخاب‌های سخت است، گفت: رئیس جمهور امروز فقط مسؤول دایره ایرانی نیست بلکه رئیس جمهور محور مقاومت است و باید تصمیماتی اتخاد کند که برای جهان اسلام اثرگذار باشد.

منصوری با بیان اینکه جلیلی دنبال دیپلماسی عزتمندانه است، نه دیپلماسی التماسی، اضافه کرد: دیپلماسی افراد گذشته برای مردم عربده می‌کشیدند و لبخندها و خوشی‌هایشان را با دشمن تقسیم کردند.

وی با اشاره به نگاه ذلت مندانه برخی رجال و سیاسیون جریان غرب گرا افزود: مدیریت افراد غرب گرا از جنس ترس و وحشت از دشمن است.

رئیس ستادهای مرکزی سعید جلیلی با انتقاد از برخی رفتارهای خلاف اخلاق و شرع از سوی رجال و سیاسیون غرب گرا بیان کرد: انتخابات تمام می‌شود به گونه‌ای رفتار کنید تا فردای انتخابات شرمنده مردم نشوید.

منصوری با بیان اینکه افراد به هر شیوه‌ای دنبال جلب آرای مردم در انتخابات است، گفت: سعید جلیلی با منطق، عقلانیت و برنامه محوری به عرصه انتخابات آمده است.

وی با انتقاد به برخی خبرپراکنی‌ها و دروغ پراکنی علیه دکتر جلیلی افزود: هر روز یک خبر کذب علیه جلیلی در جامعه منتشر می‌شود که خارج از اخلاق است.

رئیس ستادهای مرکزی سعید جلیلی با بیان اینکه برای کنار رفتن هیچ حجتی وجود ندارد، گفت: جلیلی برای آمدن با حجت اقدام کرد اما برای رفتن و کناره گیری از عرصه سیاسی هیچ حجتی وجود ندارد.

منصوری با بیان اینکه مسیر انتخابات عرصه بازی با افکار عمومی نیست، اضافه کرد: دور از اخلاق است تا با کناره گیری با عواطف و احساسات مردم بازی کنیم.

وی با بیان اینکه در مقابل حمایت‌ها و الطاف مردم بی تفاوت نیستیم، افزود: حجم عظیم موج حمایت مردمی از دکتر جلیلی، وی را مصمم بر ماندن کرده است و دوستان رقیب و خودی در انتخابات آتی گزاره کناره گیری دکتر جلیلی را کنار بگذارند.

منصوری با بیان اینکه دنبال مدیر پروژه‌ای نیستیم، گفت: دنبال فردی هستیم که در همه حوزه‌های عمرانی، اجرایی، فرهنگی و سیاسی حکمران باشد.

کد خبر 6145930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha