۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

رییس ستاد محمد باقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری:

قانون و اخلاق خط قرمز ستاد محمد باقر قالیباف است

قانون و اخلاق خط قرمز ستاد محمد باقر قالیباف است

شهرکرد-رییس ستاد محمدباقر قالیباف گفت: قانون و اخلاق خط قرمز تبلیغات محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نوروزی امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با حضور فرهیختگان، نخبگان و افراد مؤثر در استان و رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات دارای اثرات مثبت ملی و بین‌المللی است تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را به دنبال دارد و دشمن سال‌ها است که برای عدم مشارکت مردم در این اتفاق مهم کار کرده است.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با اذعان بر اینکه دشمنان از همه عوامل کاهنده مشارکت استفاده می‌کنند گفت: باید همه با مشارکت در انتخابات کشور را بیمه کنند.

نوروزی با اذعان بر اینکه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، حضور ایران در حوزه‌های اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی در منطقه و جهان پر رنگ‌تر خواهد شد گفت: انسجام، وحدت، همگن بودن، ترمیم و بازسازی اقتصادی در کشور نیازمند مشارکت بالا است.

وی با بیان اینکه دشمن با پروپاگاندای رسانه‌ای کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دنبال می‌کند گفت: بخشی از بی‌اعتمادی مردم نسبت به تأثیر انتخابات در بهبود اوضاع، به‌علت عملکرد ضعیف برخی مدیران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

نوروزی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی محمدباقر قالیباف، گفت: این نامزد انتخاباتی دارای کارنامه و برنامه است و دانش، درایت و اشرافیت محمدباقر قالیباف بر برنامه توسعه هفتم باعث پیشرفت کشور می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه نگاه محمدباقر قالیباف به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت کشور است عنوان کرد: برای حوزه ریاست جمهوری باید کسی انتخاب شود که نیاز جامعه را بشناسد و نماینده همه اقشار جامعه باشد که این خصوصیات در عملکرد جهادی محمدباقر قالیباف وجود دارد.

نوروزی یادآور شد: قانون و اخلاق خط قرمز تبلیغات محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی در پایان گفت: طرفداران این نامزد انتخاباتی در تبلیغات از فضای ایجابی استفاده کنند، زیرا محمد باقر قالیباف دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است که وقت پرداختن به حواشی وجود ندارد.
کد خبر 6146774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha