۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۲

برگزاری اولین سالانه بین‌المللی آبرنگ ایران

برگزاری اولین سالانه بین‌المللی آبرنگ ایران

اولین سالانه بین‌المللی آبرنگ ایران به میزبانی نگارخانه لاله و باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین سالانه بین‌الملی آبرنگ ایران با نمایش ۲۰۰ اثر از ۲۴ کشور جهان به همت گالری ساره مسکو و میزبانی نگارخانه لاله و باغ موزه هنر ایرانی به نمایش درمی‌آید که شروع یک تعامل بین‌المللی در عرصه هنر است.

آثار جمع‌آوری شده در این نمایشگاه‌ها منتخب آثار هنرمندان کلاس یک از ۲۴ کشور جهان شامل آلبانی، آمریکا، اروگوئه، استرالیا، ایتالیا، ایران، بلژیک، بلغارستان، پاکستان، پرتغال، تایلند، ترکیه، چین، روسیه، سوئیس، غنا، کاستاریکا، کره جنوبی، مالزی، مغولستان، مکزیک، نیوزلند، هند و یونان است.

محمدعلی سعیدی، مدیر نگارخانه لاله درباره برگزاری این رویداد گفت: این نمایشگاه همزمان علاوه بر نگارخانه لاله در باغ موزه هنر ایرانی پذیرای علاقه‌مندان به هنر است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گامی در جهت تحقق دیپلماسی فرهنگی در سپهر گسترده هنر جهانی برشمرد و هنر را به منزله پلی جهت تبادل ارزش‌ها و دستاوردهایی دانست که هنرمندان ملل را به سمت اشتراکات انسانی رهنمون می‌کند.

به گفته سعیدی برگزاری این رویداد علاوه بر زمینه نمایش آثار آبرنگ هنرمندان برجسته جهان شرایط را برای هنرمندان داخلی به جهت آشنا شدن با دست خط و توان تکنیکی هنرمندان در سراسر جهان فراهم می‌کند.

آیین افتتاح نمایشگاه در باغ موزه هنرهای ایرانی پنجشنبه ۷ تیر ساعت ۱۶ و در نگارخانه لاله جمعه ۸ تیر ساعت ۱۶ است. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۸ تا ۱۹ تیر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به غیر از ایام تعطیل از این نمایشگاه بازدید کنند.

نشانی باغ موزه هنرهای ایرانی؛ میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصود بیگ)، خیابان دکتر حسابی است.

نگارخانه لاله نیز در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله، نگارخانه لاله واقع است.

کد خبر 6148782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha