۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم:

استان قم سکان دار مدیریت مصرف برق بخش اداری در کشور است

استان قم سکان دار مدیریت مصرف برق بخش اداری در کشور است

قم-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: قم با مدیریت صحیح مصرف برق در بخش اداری، به همراه ۶ استان دیگر، در رتبه برتر مدیریت مصرف قرار گرفت و رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف صادقی رئیس ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام دفتر هوشمندسازی شرکت مادر تخصصی توانیر، در روز دوشنبه رکورد جدیدی در مدیریت مصرف بخش اداری در کشور به ثبت رسید. در این روز معادل ۱۱۲۰ مگاوات بیشترین عددی بود که در بخش مدیریت مصرف ثبت شد، که معادل ۱.۵ برابر مصرف برق استان سمنان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ابراز کرد: استان قم با مدیریت مصرف صحیح در بخش اداری توانست به همراه ۶ استان دیگر شامل آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان و کرمان در رتبه برتر قابل توجه قرار بگیرد.

صادقی بیان کرد: در حال حاضر کنتورهای هوشمند به طور اتوماتیک مدیریت مصرف برق را رصد می‌کنند و اداراتی که نتوانند به اهداف تعیین شده در کاهش مصرف برسند، با محدودیت در مصرف برق مواجه خواهند شد، بنابراین مدیران ادارات باید نسبت به رعایت کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری توجه داشته باشند تا از اختلال در خدمت‌رسانی به مردم جلوگیری شود.

وی گفت: کارشناسان دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مصرف برق ادارات را به صورت لحظه‌ای پایش می‌کنند و در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف، ابتدا اخطار داده و در صورت تکرار، نسبت به قطع برق مراکز پرمصرف اداری اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود ادارات استان قم با رعایت ساعات اداری اعلام شده، در مدیریت مصرف وسایل سرمایشی و استفاده از مولدها به صرفه‌جویی بیش از پیش کمک کنند تا بتوان برق پایدار را برای تمامی مشترکین تأمین کرد.

کد خبر 6149560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha