۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۷

تولیت آستان قدس رضوی:

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی را نشانه اوج خباثت و وقاحت دشمنان ملت ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی، با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی کشور کانادا، اظهار کرد: دولت خبیث کانادا در برابر وحشی‎گری‎‌های ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌‏رحمانه ده‌ها هزار مرد و زن و کودک بی‌‎گناه و بی‌‎دفاع غزه سکوت کرده و در عین حال نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران که قهرمان مبارزه با تروریسم است را تروریست اعلام می‌کند، این نشان دهنده اوج خباثت، وقاحت، بی‌‎حیایی و بی‌‎رحمی دشمنان ملت ایران است.

تولیت آستان قدس رضوی ‬افزود: اینکه نهاد مردمی و مقدس سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار می‌‏دهند و از ارتش جنایتکار و آدمکش صهیونیستی دفاع می‌کنند، نشان می‌‎دهد ملت و کشور ایران چه دشمنان بی‌‎رحم و خبیثی دارد؛ رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرده است.

وی ابراز کرد: شرکت نکردن در انتخابات موجب خوشحالی این خبیثان خواهد شد، کدام انسان با وجدانی خوشحالی این ظالمان را می‌‎پسندد؟ به هر میزان مشارکت در انتخابات کمتر باشد، رژیم صهیونیستی خوشحال‎‌تر می‌‎شود.

مروی انتخابات را یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: یکی از اولین اقدامات امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات بود؛ انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و امام خمینی (ره) در تمام مراحل برپایی نظام اسلامی به آرا و انتخاب مردم مراجعه ‎کردند.

تولیت آستان قدس رضوی با ذکر نمونه‌هایی تاریخی از دفاع امام راحل و رهبر معظم انقلاب از حق رأی مردم، محور اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری را اصالت آرای مردم و فصل الخطاب بودن قانون معرفی و تصریح کرد: امام و رهبری به رأی مردم اعتقاد دارند و هرچه غیر از این باشد خلاف نظر ایشان است.

وی با بیان اینکه آنچه به اذن الهی موجب وقوع انقلاب شد و نظام مقدس اسلامی را تاکنون حفظ کرده است، مردم بوده‌اند؛ تصریح کرد: شورای نگهبان در جایگاهی بی‌‎بدیل و بی‌‎نظیر است، شورای نگهبان حافظ شرعیت و مشروعیت قوانین و منطبق بودن قوانین بر قانون اساسی و صیانت از آرا و انتخابات مردم بوده که این مسؤولیت بسیار سنگین و مهم است.

مروی با بیان اینکه شورای نگهبان امانتدار آرای مردم است، ابراز کرد: صدور حکم «رأی مردم حق الناس است» از سوی مقام معظم رهبری، نشان دهنده نگاه عمیق معظم‌له به حقوق بشر و حقوق مردم است؛ سخنی بالاتر از این برای دفاع از آرای مردم نمی‌‎توان بیان کرد.

در ابتدای این دیدار، هریک از اعضای هیأت نظارت بر انتخابات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و گزارشی از فعالیت‌های این هیأت و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هرچه بهتر چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی ارائه کردند.

کد خبر 6149664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha