۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸

برگزاری یادبود داوود رشیدی در «فیلم و عکس با انرژی»

برگزاری یادبود داوود رشیدی در «فیلم و عکس با انرژی»

یادبود زنده‌یاد داوود رشیدی، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تئاتر ایران در نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام دبیرخانه اولین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» آیین یادبود داوود رشیدی، چهره تاثیرگذار و مطرح هنر ایران، به پاس یک عمر فعالیت هنری، روز ۱۷ تیر در محل کاخ جشنواره برگزار می‌شود.

زنده‌یاد رشیدی از چهره‌های ماندگار هنر ایران، در عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذاری داشته است. این هنرمند، ۵ شهریور ۱۳۹۵ و در ۸۳ سالگی چشم از جهان فروبست.

نخستین دوره جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، با دبیری حمید خانی از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مرداد در تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره با حمایت پویش «با انرژی» و با شعار «با تو ایران روشن است» فرصتی بی‌نظیر برای هنرمندان جوان فراهم می‌آورد تا با ارائه آثار خود در ۲ بخش عکس و فیلم کوتاه، در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی سهیم شوند و خلاقیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیات داوران، متشکل از ۱۰ هنرمند مطرح در حوزه عکاسی و سینما، ارزیابی می‌شوند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این جشنواره تلاش دارد بستری برای رقابت سالم و کشف استعدادهای جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» از ۲۸ خرداد شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال اثر به سایت این جشنواره به آدرس www.baenergy-festival.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6152691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha