۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲

رییس اداره راه و شهرسازی خرمشهر:

۱۲۰ واحد مسکن ‌مهر در خرمشهر تکمیل می‌شود

۱۲۰ واحد مسکن ‌مهر در خرمشهر تکمیل می‌شود

خرمشهر - رییس اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: ۱۲۰ واحد مسکن مهر نیمه تمام در شهرستان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، الهام قنبری عصر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به آخرین پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر اظهار کرد: تعداد ۱۲۰ واحد نیمه تمام مسکن مهر در شهرستان در دستور کار قرار گرفته و قرار است که تکمیل شوند.

وی افزود: حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این ۱۲۰ واحد در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر ادامه داد: تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریباً ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند. ر

قنبری بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود.

وی در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز اظهار کرد: سال گذشته ۱۲۷ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در خرمشهر به متقاضیان واگذار شد؛ این زمین‌ها بر اساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان داده شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر افزود: مساحت هر کدام از این زمین‌ها ۲۰۰ متر است و مطابق ضوابط و قوانین تعریف شده به افراد متقاضی اختصاص داده می‌شود.

قنبری گفت: بیش از ۶۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر تأیید نهایی و پالایش شده‌اند.


کد خبر 6153045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رسول ناصری US ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      به ما معلولین شدید خیلی شدید هستیم هم بدهید که هنوز بابدترین شرایط زندگی جلوی خانوادهامون سرافکنده شدیم که هنوز تو خرابه‌ها داریم زندگی میکنیم ظلم وستم آخه تاکی من رسول ناصری معلول شدید از خرمشهر هنوز تو خرابه زندگی میکنم متولد 1360هستم عدل علی پس کو