۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲

استاندار همدان:

ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات است

ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات است

همدان-استاندار همدان گفت: ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات و اقدامات این نهاد انقلابی برای حفظ امنیت و رشد کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نزاجا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: از ملت بزرگ ایران و حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم شریف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت خوبی توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی شکل گرفت که دشمنان را ناراحت و مأیوس کرد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: برای اولین بار به دلیل شهادت رئیس جمهور عزیز شهید آیت‌الله دکتر رئیسی شاهد برگزاری چند انتخابات در فواصل اندک بودیم.

وی با اشاره به اینکه با همت اعضای شورای تأمین استان و ایجاد وحدت و همدلی، با هیچ مسئله‌ای در استان مواجه نبودیم، گفت: از نیروهای ارتش که حفاظت از برخی اماکن حساس را در ایام گذشته برعهده داشتند و همچنین نیروهای فراجا که امنیت انتخابات را به همراه یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از عزیزان سپاه و بسیج تأمین کردند، تشکر می‌کنم.

استاندار همدان بیان کرد: برگزاری این انتخابات نشان داد؛ رقابتی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات جهان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: اصل مهمی که با تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در نظر گرفته می‌شود؛ حق‌الناس بودن رأی مردم است که از نظر شرعی و قانونی لازم‌الاجراست.

کد خبر 6159992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha