۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶

فرماندار گرمسار:

طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خط ریلی آغاز شد

طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خط ریلی آغاز شد

گرمسار- فرماندار گرمسار از کلنگ زنی طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خط ریلی خبر داد و گفت: این خط سه کیلومتر طول خواهد داشت.

رضا خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طرح اتصال ریلی ایستگاه راه آهن گرمسار به منطقه ویژه اقتصادی کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این طرح آغاز گام عظیم در جا به جایی کالا برای صنعتگران و تجار است.

وی بابیان اینکه این طرح سه کیلومتر وسعت دارد، افزود: هدف از اجرای این پروژه افزایش فعالیت منطقه اقتصادی است.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه این پروژه ظرفیت مهمی برای جذب سرمایه گذاران و افزایش سرعت در انتقال کالا است، ابراز داشت: با اتصال این منطقه ویژه اقتصادی به شبکه ریلی این امکان را فراهم می‌کند که جا به جایی کالا برای صادرات با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

خانی بابیان اینکه اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خطوط ریلی مزیت خوبی را برای واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این ناحیه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: این قابلیت در نهایت به رشد و توسعه شهرستان و استان منتهی خواهد شد.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید همه زیرساخت‌ها مهیا باشد، افزود: خوشبختانه گرمسار به دلیل نزدیکی به پایتخت، امکان دسترسی جاده و ریلی می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و مهاجرت سر ریز جمعیت تهران به این ناحیه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم کاظم منش مدیرکل راه آهن تهران و مدیران ارشد وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6160291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha