۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم

امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است، گفت: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر دوشنبه در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان همدان بیان کرد: تلاش‌های ستادهای انتخاباتی در راستای تحقق مشارکت حداکثری قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه به نقش مردم اعتقاد دارند، افزود: مشارکت پر شور مردم در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت و تحریم انتخابات به کار گرفته بود، مرهون زحمات همه ستادها است.

شعبانی با بیان اینکه فضای رقابت دیروز، باید به رفافت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود، اظهار کرد: هنر سیاست‌مداران، به خصوص رئیس جمهور منتخب در این است که از فضای انتخاباتی عبور و برای حل مشکلات با تمام وجود تلاش کنند.

امام جمعه همدان بیان کرد: سیاست رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت‌هاست و امروز باید همه از این سیره تبعیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است، تصریح کرد: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم.

شعبانی عنوان کرد: برای رفع مشکلات استان همدان و دغدغه‌های مردم خصوصاً در بحث مسکن، جمعیت و اشتغال همه در کنار هم باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی تحلیل‌های اشتباه و مرز بندی‌ها امروز به صلاح کشور نیست، افزود: در دوران مسئولیت‌ها، مهم استفاده از این فرصت محدود برای حل مشکلات و خدمت به مردم است.

شعبانی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب، قدردان اعتماد مردم باشد و از آن برای خدمت به مردم استفاده کند.

کد خبر 6161262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha