۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۴

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان مطرح کرد؛

حمایت از نویسندگان بومی عرصه ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

حمایت از نویسندگان بومی عرصه ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

دورود - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از حمایت از نویسندگان بومی عرصه ادبیات کودک و نوجوان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا داوری امروز دوشنبه در آئین رونمایی از کتاب شعر «در گلوی ساعت شنی» سروده «محسن حسینی» ضمن گرامی داشت روز ادبیات کودک و نوجوان، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کودک و نوجوان در لرستان وجود دارد و جا دارد که در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری و به‌خصوص ادبیات کودک بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست‌های ادبی کمک می‌کند که فعالان این عرصه معرفی و شناخته شوند، گفت: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارد.

حمایت از نویسندگان بومی عرصه ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان حوزه کودک و نوجوان به جایگاه اصلی خود در لرستان برسد.

داوری، بیان داشت: یکی از سیاست‌های کانون پرورش فکری نوجوان محوری است و هدف ما در کانون این است که با کمک و همکاری شاعران و نویسندگان و هم‌افزایی با سایر فعالین این حوزه آثار ارزشمندی با نگاه ویژه‌ای به نوجوانان منتشر کنیم.

بنابراین گزارش، در این مراسم از کتاب شعر «در گلوی ساعت شنی» سروده محسن حسینی مربی ادبی کانون لرستان رونمایی شد.

کد خبر 6161380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha