۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۹

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:

۳۰۰۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی کرمانشاه نگهداری می‌شوند

۳۰۰۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی کرمانشاه نگهداری می‌شوند

کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر نزدیک به سه هزار نفر در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی این استان نگهداری می‌شوند.

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان بهزیستی به‌عنوان سازمانی تخصصی، مردمی و قابل اعتماد خدمات مختلفی از جمله نگهداری افراد ناتوان در مراکز شبانه‌روزی را به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ مرکز شبانه‌روزی در این استان، افزود: تعداد هفت مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی کمتر و بیشتر از ۱۴ سال دختر و پسر در شهر کرمانشاه فعالیت دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین تعداد هفت مرکز بیماران روانی مزمن در این استان وجود دارد که از این تعداد یک مرکز نگهداری مردان در شهرستان کنگاور، یک مرکز نگهداری زنان در شهرستان اسلام‌آبادغرب و مابقی در شهر کرمانشاه قرار دارد.

شهبازی گفت: تعداد هفت مرکز توان‌بخشی و مراقبتی سالمندان وجود دارد که از این تعداد یک مرکز در شهرستان جوانرود و مابقی در سطح شهر کرمانشاه به جامعه هدف خود خدمت ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به سه هزار نفر در این مراکز شبانه‌روزی استان نگهداری می‌شوند که بیشتر این افراد فاقد قوه عاقله و محجور هستند.

کد خبر 6161448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha