۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

امروز در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا؛

«به توان هایتک» نقد و بررسی می‌شود

«به توان هایتک» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «به توان هایتک» به تحقیق بهزاد دانشگر امروز سه شنبه ۱۹ تیر در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «به توان هایتک» به تحقیق بهزاد دانشگر عصر امروز سه شنبه ۱۹ تیرماه توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود. این نشست در ادامه سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» است.

سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «به توانِ هایتک» در قالبِ بیست‌ویکمین جلسه از سلسله نشست‌های «عصرانه کتاب» روز سه‌شنبه نوزدهم تیرماه توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و به همتِ اندیشکده‌ی هنر و رسانه (میز کتاب) و با همکاری «میز روایت پیشرفت»، «مدرسه روایت ایران» برگزار می‌شود.

در این نشستِ ادبی بهزاد دانشگر محقق کتاب و علی‌الله سلیمی منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران حضور داشته و پیرامونِ کتابِ به توانِ هایتک به ارائه نظراتی می‌پردازند.

کتاب «به توان هایتک» روایتی است از تأسیس و پیشرفت‌های غرورانگیز شرکت دانش‌بنیان «آهار» مشهد. مهندسان جوان این شرکت، به‌ویژه در تنگناهای وابستگی و تحریم که بخش‌های مهمی از صنعت برق و انرژی کشور با بن‌بست و بحران مواجه شده بود، با دانش، همت و نوآوری‌هایشان، کشور را به سلامت از این مسیر عبور دادند. کتاب به توان هایتک، روایت یک اتفاق بزرگ در خودکفایی صنعت برق کشور است. کتاب به توان هایتک توسط بهزاد دانشگر تحقیق و مصاحبه شده با آقایان رضا جهانی و محمدرضا هاتف مؤسسین شرکت آهار و غیره و به قلم شبنم غفاری حسینی نوشته شده و در انتشارات راه‌یار منتشر شده است.

جلسه نقد و بررسی این کتاب امروز سه شنبه ۱۹ تیر از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

کد خبر 6161810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha