۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹

به علت عدم رعایت قوانین؛

۲ تالار عروسی متخلف در آستانه اشرفیه پلمب شد

۲ تالار عروسی متخلف در آستانه اشرفیه پلمب شد

آستانه اشرفیه - فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از پلمب ۲ تالار عروسی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا شمسایی ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت و رعایت تمامی اصناف نسبت به قوانین مربوطه در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و ساماندهی تالارهای سطح شهرستان آستانه اشرفیه، طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی به مدت یک روز توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه در این مدت ۶ تالار مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در این راستا ضمن اخطار برای ۳ تالار به یک تالار تذکر و ۲ تالار متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده و معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت¬‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6161996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha