تک‌تیرانداز قسام نظامی صهیونیست را شکار کرد

تک‌تیرانداز قسام نظامی صهیونیست را شکار کرد

تک‌تیراندازان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) یک نظامی صهیونیست را در شهرک «تل الهوی» در غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در منطقه «الصناعه» واقع در شهرک «تل الهوی» در غرب شهر غزه هدف قرار بدهند.

علاوه بر این گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از خانه‌های اطراف مسجد «الهواشی» در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه سنگر گرفته بودند نیز از سوی مبارزان قسام با ۲ گلوله «تاندوم» هدف قرار داده شدند.

همچنین مبارزان قسام گروه دیگری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی دیگر از خانه‌های شهرک «الشجاعیه» سنگر گرفته بودند با گلوله «تی بی جی» هدف قرار دادند و با آنان تبادل آتش کردند.

در جریان عقب‌نشینی شماری از این نظامیان صهیونیست و عقب‌کشاندن نظامیان زخمی‌شده و به هلاکت‌رسیده صهیونیست، بار دیگر این نظامیان از سوی مبارزان قسام با بمب ضدنفر «رعدی» هدف قرار داده شدند.

علاوه بر این مبارزان قسام یک بمب زمینی را به روی یک بولدوزر نظامی صهیونیستی «دی ۹» در اطراف برج الریاض در غرب شهرک «تل الهوی» واقع در شهر غزه منفجر کردند.

گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین منطقه از سوی مبارزان قسام با بمب ضدنفر هدف قرار داده شدند که در نتیجه این عملیات، شماری از آنان به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

کد خبر 6162357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha