۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۶

به یاد طفل ۶ ماهه عاشورا؛

مراسم شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

مراسم شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم استان بوشهر با عشق و ارادت فراوان به اهل بیت علیهم السلام مراسم و برنامه‌های متنوعی را در ماه محرم و صفر در شهرها و روستاها برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم ایام محرم مراسم شیرخوارگان حسینی است که هر ساله در اولین روز جمعه از ماه محرم برگزار می‌شود و امسال نیز این برنامه با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد علی اصغر در ۴۰۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مادران و نوزادان و کودکان برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی برنامه‌ای برگرفته از روز عاشورا است که مادران به نوزادان و طفل‌های خود لباس و سربندهای یا حسین (ع) یا علی اصغر (ع) می‌پوشانند و در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان می‌دهند.

نوشادی تاکید کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرها و روستاهای مختلف استان برگزار می‌شود و مثل هر سال شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

کد خبر 6162573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha