۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸

غرق شدن مرد اهوازی در منطقه چالکندی دزفول

غرق شدن مرد اهوازی در منطقه چالکندی دزفول

اهواز - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از غرق شدن مرد اهوازی در رودخانه دز منطقه چالکندی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بهشتی فرد شامگاه امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: عصر امروز جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ غرق شدن مردی حدوداً ۳۹ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز اطلاع رسانی شد و پس از دریافت گزارش بلافاصله گروه امداد و نجات سازمان، غواصان به همراه تجهیزات کامل از ایستگاه شماره یک به محل گزارش شده واقع در منطقه چال کندی اعزام و اقدام به جست و جو در این محدوده کردند که به علت تاریکی هوا بدون نتیجه ماند.

وی افزود: این حادثه در منطقه چالکندی دزفول رخ داد و فرد یاد شده به همراه سه نفر از دوستان خود به صورت شنا از این منطقه قصد برگشت داشتند که حین شنا کردن دچار حادثه شدند و یکی از آنها که مردی ۳۹ ساله بود در نزدیکی بیشه غرق شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد: باوجود وجود تابلوهای هشدار دهنده و هشدارهای مکرر سازمان آتش نشانی مبنی بر رعایت اصول ایمنی و شنا نکردن در مکان‌های ممنوعه، متأسفانه باز هم شاهد حوادث تلخ هستیم که لازم است همشهریان، گردشگران و میهمانان بر اهمیت این موضوع توجه کرده تا ایمن بمانند.

کد خبر 6165060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha