۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵

خرید و بازارگردی در استانبول

خرید و بازارگردی در استانبول

با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید استانبول و نحوه خرید بلیط به این شهر رویایی، آشنا شوید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سفر به ترکیه همیشه یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی‌ها بوده و تهران استانبول پرواز محبوبی برای سفر به ترکیه است. محبوب بودن این مقصد، دلایل مختلفی مانند عدم نیاز به ویزا، کم هزینه بودن این سفر با بلیط چارتر استانبول به تهران و… دارد. اما علاوه‌بر این موارد، خرید از بازارهای استانبول جز جذاب‌ترین تفریحات برای مسافران به‌حساب می‌آید.

مراکز خرید استانبول را می‌توان به‌عنوان مهمترین مناطق گردشگری آنجا معرفی کرد، زیرا در تمام فصل‌های سال، تعداد زیاد گردشگرانی که در حال گشت‌وگذار در این ساختمان‌های ساخته شده با معماری پیشرفته هستند، قابل مشاهده است. با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید استانبول و نحوه خرید بلیط به این شهر رویایی، آشنا شوید.

تهران استانبول پروازش چه امکاناتی دارد؟

اولین قدم برای شروع سفرتان به استانبول، خرید بلیط است. با خرید بلیط هواپیما، تنها در عرض چند ساعت به مقصد خود می‌رسید و سفرتان شروع می‌شود. در سایت‌های معتبر خرید بلیط، می‌توانید بلیط‌های چارتر استانبول به تهران یا پروازهایی که امکانات متفاوتی دارند را مشاهده کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول، پاییز و بهار است. در این دو فصل می‌توانید از آب‌وهوای متعادل لذت ببرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید آزاردهنده نباشد. اما اگر دنبال سفری ارزان هستید، فصل زمستان کاملاً هزینه‌ی سفرتان را کاهش می‌دهد.

بلیط سفرتان را از ایرلاین‌های مختلف می‌توانید تهیه کنید. اگر کمی درباره‌ی ایرلاین‌ها مطالعه کنید، متوجه‌ی تفاوت کیفیت غذا، فاصله صندلی‌ها، کیفیت سرویس‌دهی و… خواهید شد.

خرید و بازارگردی در استانبول

برای مثال پروازهای بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز امکانات بیشتری در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند و مسافران فضای خصوصی بیشتری دارند. همچنین صندلی‌های آن تخت‌خواب می‌شوند و کاملاً شرایط استراحت را برای شما فراهم می‌کند. اگر زمان کمی برای سفر در نظر گرفته‌اید، بهتر است خودتان را در مسیر خسته نکنید. اگر پرواز کلاس اکونومی را انتخاب نمائید، ۲۰ کیلوگرم بار برای شما رایگان محاسبه می‌شود و در پروازهای کلاس بیزینس، تا ۳۰ کیلوگرم بار را می‌توانید همراه خود داشته باشید.

برای بلیط برگشت‌تان نیز می‌توانید بلیط چارتر استانبول تهران را تهیه کنید. ممکن است تصور کنید به‌دلیل پرداخت هزینه کمتر، امکانات کمتری به شما تعلق بگیرد، در صورتی تفاوت این بلیط‌ها در زمان و تقاضای آن است. آژانس‌های گردشگری، بلیط‌ها را یکجا خریداری می‌کنند و تخفیف‌های بسیاری به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این بلیط‌ها برای مسیرهای پرتردد ارائه می‌شوند و زمانی که همه‌ی بلیط‌ها فروش نرود، هزینه بلیط‌ها را تا میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

بازارگردی در استانبول

مرکز خرید آکمرکز

در ابتدای معرفی بهترین مراکز خرید، بیایید به‌سراغ مرکز خرید آکمرکز برویم که در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ به‌عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و جهان معرفی شدند. تنوع مغازه‌ها در این مرکز خرید بسیار زیاد است و نه‌تنها می‌توانید برای خود خرید کنید، بلکه جای مناسبی برای خرید سوغاتی است. اجناس این مرکز خرید شامل انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم‌آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم و ابزار الکترونیکی، وسایل ورزشی و… می‌شود.

خرید و بازارگردی در استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول را نیز نباید از قلم انداخت زیرا مدرن‌ترین مرکز خرید استانبول محسوب می‌شود و اکثر مسافران حتی برای مشاهده و عکس گرفتن هم که شده، بخشی از زمان‌شان را برای دیدن از این عمارت کنار می‌گذراند. در مرکز خرید مال آف استانبول، می‌توانید از برندهای معتبر مانند تویز شاپ و … خرید کنید. حتی اگر قصد خرید ندارید، پس از نگاه انداختن به فروشگاه‌های آنجا، می‌توانید به طبقه سوم رفته و خودتان را به صرف غذایی هیجان‌انگیز دعوت نمائید. رستوران‌های متنوعی در این طبقه وجود دارند که فست‌فود، دسر، غذاهای سنتی ترکی و نوشیدنی‌هایی با طعم‌های جذاب ارائه می‌دهند.

اگر گمان کرده‌اید که جذابیت‌های این ساختمان تمام شده است، سخت در اشتباهید.

بزرگترین شهربازی سرپوشیده ترکیه، ۱۶ سال سینمایی، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ و پارک ژوراسیک نیز در مرکز خرید مال آف استانبول قرار دارد که باعث ایجاد زمانی به‌یادماندنی در طول سفرتان می‌شود.

باقی مراکز خرید استانبول مانند وادی را در محله ماسلاک، مرکز خرید کاپیتول در محله آلتونی زاده، مرکز خرید ایستینیه پارک در محله پینار و … پیدا خواهید کرد.

استانبول به‌دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد به دو بخش اروپایی و آسیایی تبدیل شده است، مراکز خرید لوکس و گران‌قیمت آن، مانند توریوم، سیتیز نیشان تاشی، پالادیوم، زورلو سنتر و.. بیشتر در بخش اروپایی قرار دارند. اما نگران نباشید، به هیچکس در استانبول بد نمی‌گذرد. مراکز خرید ارزان یا اوت لت‌ها برای مسافرانی هستند که دنبال خرید اجناس برندهای مختلف با تخفیف‌های قابل‌توجه می‌گردند. با تمام این توضیحات، زمان آن رسیده که از مرحله‌ی اول، سفر خود را برنامه‌ریزی کنید.

تابستان و سفرهای خارجی

استانبول می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای اولین مقصد سفرهای خارجی باشد. تعداد ایرانی‌هایی که به آنجا سفر می‌کنند زیاد است و به‌راحتی امکان تجربه‌ی سفری ارزان و منحصربه‌فرد را در اختیارتان قرار می‌دهد. با توجه به زمان سفرتان، وسایل مورد نیازتان را در چمدان بچینید و اگر قصد خرید سوغاتی دارید، بلیط چارتر استانبول تهران را به‌گونه‌ای خریداری کنید که نیاز به پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای حمل بار نباشد.

پس از خرید بلیط، رزرو محل اقامت و برنامه‌ریزی برای گشت‌وگذار را فراموش نکنید. سفر خوبی داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6165550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha