۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

ابراهیم پور مطرح کرد؛

از راه اندازی پیشخوان خدمت تا اجرای طرح سپاس در بنیاد شهید

از راه اندازی پیشخوان خدمت تا اجرای طرح سپاس در بنیاد شهید

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه اندازی پیشخوان خدمت و اجرای طرح سپاس در بنیاد شهید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد ابراهیم پور، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه عملیاتی را یکی از اقدامات اساسی و تحولات بنیادین در این نهاد ارزیابی کرد و افزود: وصل کردن برنامه به بودجه و ارزیابی مستمر کارکنان و مدیران در افزایش بهره‌وری در سازمان و اثربخشی و تحقق اهداف از پیش تعیین شده بسیار موفق بوده است.

وی تدوین نظام رفاهی کارکنان، نظام اطلاعات سازمانی، نظام فرهنگ سازمانی، نظام مدیریت سبز در حوزه پشتیبانی، بهره‌وری امکانات و تجهیزات و انرژی در بنیاد و نظام ساماندهی سرمایه انسانی بنیاد را زیر مجموعه نظام جامع معماری سازمانی مورد تأکید قرار داد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرموده امام راحل (ره) افضل نهادهاست و باید در همه امور با تدبیر، عقلانیت و افضل وجه مدیریت شود.

وی تقویت امور رفاهی کارکنان و نیز بهبود وضعیت ساختاری و امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها را از اولویت‌های اساسی برشمرد و گفت: پیشخوان خدمت در بنیاد جهت افزایش رضایت‌مندی از ایثارگران و رسیدگی به وضعیت آنان و اجرای طرح سپاس و مددکاری پیشرو جز ضرورت‌های امروز است.

ابراهیم پور شایسته سالاری و استفاده از سرمایه انسانی بنیاد را برای مدیریت آن مورد تأکید قرار داد و افزود: جانشین پروری و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی و نیز مدیریت خود نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید باز مهندسی شود.

کد خبر 6171379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha