۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه:

۱۸۱‌ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب کرمانشاه اصلاح شد

۱۸۱‌ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب کرمانشاه اصلاح شد

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: ۱۸۱‌ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب کرمانشاه اصلاح شد.

اکبر ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص بروز مشکل پر فاضلاب شهری کرمانشاه، اظهار کرد: در پی تماس مشترکین ساکن در محدوده خیابان شهیدان رحمانپور و خیابان بهار با سامانه ۱۲۲ مبنی بر انسداد شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری در این محله‌ها اقدامات اولیه جهت رفع حادثه انجام گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه و اخذ مجوزهای لازم در جهت اصلاح شبکه فاضلاب در این دو محله، حفاری لازم جهت جانمایی ۱۸۱ متر لوله پلی‌اتیلن ۸۱ متر در خیابان شهدای رحمانپور و ۱۰۰ متر در خیابان بهار در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از این برای رفع انسداد شبکه فاضلاب در خیابان شهیدان رحمانپور و کوی شهید بدره‌ای طی چندین مرحله از دستگاه واتر جت استفاده شده بود اما به علت فرسودگی و تخریب شبکه مجدداً دچار ریزش و انسداد شد که پس از بررسی‌های کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم حفاری جهت جانمایی ۸۱ متر لوله ۲۰۰ پلی اتیلن در دستور کار قرار گرفت.

ناصری اضافه کرد: اجرای عملیات در این محله به دلیل کم عرض بودن معبر با کوچه‌های ۲ الی ۳ متری و ریزشی بودن خاک و عدم امکان استفاده از ماشین آلات، به صورت دستی و ترکیبی تونلی و ترانشه باز در شرایط سخت‌کاری انجام گرفت و به موازات اجرای این عملیات ۲ حلقه منهول آدم رو نیز جهت بازدید خط احداث و در نهایت مشکل فاضلاب این منطقه به طور کامل مرتفع شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با اشاره به رفع انسداد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان بهار و محله سراب سعید، گفت: در این محله نیز پس از اخذ مجوزهای لازم حفاری به منظور جانمایی ۱۰۰ متر لوله ۲۵۰ پلی‌اتیلن در دستور کار قرار گرفت و به موازات اجرای این عملیات ساخت چهار حلقه منهول آدم‌رو جهت بازدید خط و اتصال انشعابات فاضلاب مشترکین تحت پوشش نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت به اتمام رسید.

وی در پایان از مشترکین استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه آب و فاضلاب با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ تماس بگیرند تا در اسرع وقت، برای رفع مشکل پیش آمده، اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 6172445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha