۵ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۲

رئیس بازرسی کل فراجا:

طرح «هر کلانتری یک شهر» در کرمانشاه الگوی موفقی برای کل کشور است

طرح «هر کلانتری یک شهر» در کرمانشاه الگوی موفقی برای کل کشور است

کرمانشاه- رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: طرح «هر کلانتری یک شهر» در کرمانشاه الگوی موفقی برای کل کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از کلانتری ۲۲ بهمن کرمانشاه، اظهار کرد: همانگونه که در قانون آمده مسئولیت نظم و امنیت جامعه با مجموعه انتظامی است و در این میان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان پیشانی پلیس و خط مقدم مأموریت، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در امنیت بخشی ایفا می‌کنند.

وی افزود: در واقع کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها امروز به ملجاء امیدی برای مردم و افراد نیازمند کمک تبدیل شده و انتظار دارند همچون یک حامی مطمئن مشکلات‌شان را حل و فصل و حق از دست رفته را به آنها بازگردانند.

رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اجرای موفق طرح هر کلانتری یک شهر در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند با کمی تقویت و افزودن مواردی دیگر در کل کشور نیز به مرحله اجرا درآمده و باعث ارتقای امنیت شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: اجرای طرح هر کلانتری یک شهر علاوه بر افزایش احساس امنیت، باعث افزایش سطح خدمات ارائه شده به اقشار مختلف مردم نیز چه در کیفیت و چه در کمیت خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه بازدید از کلانتری و دیداری که با چند تن از شهروندان، خوشبختانه متوجه ارتقا احساس امنیت در کرمانشاه شدم که یکی از دلایل آن قطعاً اجرای موفق همین طرح هر کلانتری یک شهر است که با درایت سردار حاجیان فرمانده مدبر و خلاق انتظامی این استان اجرا شده است.

سردار معصوم بیگی همچنین با اشاره به کاهش جرایم در کرمانشاه، افزود: می‌توان با کارهای علمی و عملی شرایط ایمن‌تر و بهتری را در جامعه برای شهروندان ایجاد کرد.

وی در پایان سخنانش با تجلیل از اقدامات فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در اجرای کارهای نوآورانه، گفت: خوشبختانه همدلی خوبی میان مجموعه انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه وجود دارد و همین عامل سبب شده تا اقداماتی خوبی در راستای ارتقا امنیت ایجاد شود.

کد خبر 6175204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی کریمی ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      14 0
      قربان امنیت زیاد نشده بلکه مردم دیگه جرات یک شب خانه خالی گذاشتن و صد متر دو ر شدن از ماشینشون را ندارن
    • ازاد ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      8 0
      شهر نیاز به امید و نشاط دارد نه پادگان ..ای کاش هر کسی تو حوزه و تخصص خود بود
    • علی فهیمی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      9 0
      باحلوا حلواکردن دهن شیرین نمی شود کاش سری هم به شهرک های اطراف کرمانشاه بزنند وازنبودامنیت لازم برای شهروندان آماری بگیرند
    • فرزاد معین IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      4 0
      اگه مشکل بیکاری جامعه حل بشه و همزمان آموزش و پرورش ایران حرفه ای بشه که نسل کارآمد و متخصص تحویل جامعه بده, اتومات مشکلات اجتماعی خیلی کمتری خواهیم داشت, کشور ژاپن میتونه نمونه و الگوی بسیار مناسبی برای ما ایرانیها باشه, باید وزارت آموزش و پرورش رو به صورت تخصصی پیش برد.
    • محمدحسن قیاسوند ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 1
      خدابه شما سربازان انقلاب توان بدهد