۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

امام جمعه گنبدکاووس:

رژیم صهیونیستی با شهادت هنیه ابزار نابودی خود را فراهم کرد

رژیم صهیونیستی با شهادت هنیه ابزار نابودی خود را فراهم کرد

گنبدکاووس- امام جمعه گنبد کاووس گفت: رژیم صهیونیستی با شهادت هنیه ابزار نابودی زودتر از موعد خود را فراهم کرد و به زودی وعده خداوند در این زمینه محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود ترابی در جمع نمازگزاران جمعه گنبدکاووس گفت: امام علی (ع) با کمترین امکانات توانست خط حق را آشکار کند و مردم را هدایت نماید.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: گاهی اشک مظلوم، خطبه نرم و زبان می‌تواند سلاح مسلمان باشد و پیروزی خون بر شمشیر، همان جنگ نرم است که بهترین و مجهزترین سلاح‌های دشمن را بی‌خاصیت می‌کند.

وی افزود: اسماعیل هنیه عمری را در راه پیروزی محور مقاومت تلاش کرد و حادثه شهادت وی زمینه‌ساز برخورد سخت برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه گنبدکاووس ترور را حرکتی مذبوحانه دانست و افزود: آنچه اتفاق افتاده باعث کرامت مؤمنان است و دست متجاوزان را خواهیم شکست تا دیگر فکری درباره ترور نکنند.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت این مجاهد بزرگ بیان کرد: رژیم صهیونیستی با این کار، ابزار نابودی زودتر از موعد خود را فراهم کرد و به زودی وعده خداوند مبنی بر محو و نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: شهادت اسماعیل هنیه بخشی از نقشه رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران رسوایی‌اش در افکار عمومی دنیا بابت جنایت علیه مردم مظلوم غزه بود که باز هم شکست خورد.

کد خبر 6183854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha