۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۶

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام خبر داد؛

انجام ۳۷۰۰ بازدید نظارتی دامپزشکی طی ایام اربعین در ایلام

انجام ۳۷۰۰ بازدید نظارتی دامپزشکی طی ایام اربعین در ایلام

ایلام-مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از انجام سه هزار و ۷۰۰ بازدید نظارتی دامپزشکی استان طی ایام اربعین خبر داد.

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از انجام ۳ هزار و ۷۲۰ مورد بازدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر محل‌های عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، مواکب و رستوران‌های ایلام در طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران اربعین در استان ایلام، حسب دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و دستور مدیر کل محترم دامپزشکی استان ایلام، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی طی ایام اربعین به صورت ویژه طی دوشیفت انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۳۰ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان ایلام فعال می‌باشند و بر فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده در مواکب و رستوران‌ها نظارت بهداشتی انجام می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی ۱۵ روز از آغاز طرح تا کنون ۳ هزار و ۷۲۰ مورد بازدید نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی بر مراکز عرضه و توزیع فرآوره های خام دامی، مواکب و رستوران‌های استان انجام شده است، افزود: از تمامی ظرفیت‌های نظارتی دامپزشکی شهرستان‌های استان برای ایام اربعین و بازدیدهای بهداشتی در شهر مهران استفاده شده است.

وی بیان کرد: نظارت دامپزشکی بر فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت قرمز و مرغ صورت می‌گیرد

وی گفت: طی بازدیدهای نظارتی دامپزشکی از ابتدای طرح تاکنون ۶۹۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی ضبط، ۵۸ مورد اخطاریه بهداشتی ابلاغ، معرفی ۱۲ متخلف به مراجع قضایی و پلمپ دو واحد متخلف انجام شده است.

کد خبر 6201373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha