۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸

فرمانده انتظامی حاجی آباد خبر داد؛

زمین گیر شدن قاتل فراری پس از ارتکاب قتل در حاجی آباد

زمین گیر شدن قاتل فراری پس از ارتکاب قتل در حاجی آباد

بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از شناسایی ودستگیری یک قاتل فراری در کمترین زمان ممکن دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر نظری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره گزارش نزاع دسته جمعی و درگیری منجر به قتل یک جوان در شهرستان حاجی آباد بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام که با بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد در درگیری دسته جمعی، فردی ۱۸ ساله به قتل رسیده و قاتل متواری شده است که با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم اصلی و مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه صورت گرفته صراحتاً به جرم ارتکابی و قتل مقتول به انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه تعداد ۸ متهم دیگر در درگیری و نزاع جمعی مشارکت داشتند نیز دستگیر و به همراه قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

سرهنگ نظری با تاکید بر اینکه پلیس با مخلان نظم و آرامش عمومی برابر قانون برخورد جدی می‌کند از شهروندان خواست ضمن توجه و نظارت بیشتر بر فرزندان خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6202136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha