۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

نشست روسای اداره‌های تغذیه وخوابگاه‌های دانشجویی برگزار می‌ شود

نشست روسای اداره‌های تغذیه وخوابگاه‌های دانشجویی برگزار می‌ شود

مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: اولین نشست روسای اداره های تغذیه و سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها ۸ و ۹ شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: با هدف بهبود خدمت رسانی به دانشجویان و ارتقاء زیست سالم دانشجویی، اولین نشست روسای اداره های تغذیه و سراهای دانشجویی ۸ و ۹ شهریور ماه سال جاری و با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

دانشور افزود: در این نشست دو روزه دو آئین نامه اسکان در سراهای دانشجویی و تغذیه دانشجویان که تدوین آنها از یکسال قبل شروع شده و پس از بحث و بررسی در جلسه‌های کارشناسی متعدد نهایی شده، مطرح می‌شود و پس از اخذ نظرات کارشناسی مدعوین تا پایان شهریور ماه به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی به مباحث تخصصی که در اولین نشست روسای اداره‌های تغذیه و اسکان دانشگاه‌ها اشاره کرده و افزود: در راستای توانمندسازی این عزیزان در زمینه شغلی، به مباحث شاخص‌های سلامت عمومی در محیط‌های دانشجویی، نحوه تعامل موثر با دانشجویان در خوابگاه‌ها و غذا خوری‌ها و تغذیه و خواب دانشجویان در طب ایرانی اسلامی پرداخته خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این نشست در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و آغاز به کار دولت چهاردهم می تواند نقش موثری در ایجاد رضایتمندی دانشجویان در دانشگاه ها داشته باشد.

کد خبر 6207445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha