۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۰۷

طی سه سال گذشته؛

۱۰ مدرسه در شهرستان جم افتتاح شد

۱۰ مدرسه در شهرستان جم افتتاح شد

بوشهر-مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر با اشاره به افتتاح دهمین مدرسه طی سه سال دولت سیزدهم در شهرستان جم گفت: این مدارس با ۷۸ کلاس درس، دربازه زمانی سه ساله در شهرستان جم ثبت یک رکورد است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احمدی شنبه شب در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان جم گفت: مدرسه میلاد دهمین مدرسه‌ای است که از ابتدای دولت شهید رئیسی در شهرستان جم افتتاح شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر بیان داشت: این مدارس با ۷۸ کلاس درس، در بازه زمانی سه ساله در شهرستان جم ثبت یک رکورد است.

احمدی افزود: مدارس ۱۲ کلاسه کوثر، دهخدا، امام صادق و هنرستان نوآوران، مدارس ۶ کلاسه چاهه، شهید فخری زاده، طوبی، شهید مفتح و شهید پیکر از دیگر مدارسی هستند که به دانش آموزان جمی تقدیم شده است و به زودی مدرسه ۱۸ کلاسه عصمت جم نیز تحویل خواهد شد.

ابراهیم احمدی ضمن تشکر از همراهی استاندار بوشهر در قطار مدرسه سازی بیان داشت: استاندار بوشهر در تهیه بودجه جهت احداث مدارس مجدانه تلاش کردند و با تفاهم نامه‌ها و تخصیص‌های خوبی که به نوسازی مدارس داده شده است همواره همراه ما بوده‌اند و جهادگران مدرسه‌ساز استان بوشهر را یاری کرده است.

کد خبر 6212690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha