۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱

در آستانه بازگشایی مدارس؛

۱۴۰ میلیارد تومان تجهیزات به مدارس استان بوشهر ارسال شد

۱۴۰ میلیارد تومان تجهیزات به مدارس استان بوشهر ارسال شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس امروز کاروان تجهیزات مدارس به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان به نقاط مختلف استان بوشهر ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم ویژه در این هفته خبر داد و اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه ۸ سال جنگ تحمیلی نقش مهم و ارزنده‌ای داشت و در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی با دشمنان درگیر بود و شهدای والامقامی تقدیم شد.

وی با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در توسعه زیرساخت‌های آموزشی اقدامات مهمی انجام شده است. محمدی زاده تصریح کرد: در دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه سخت‌افزاری مدارس خیلی کار شده و در این مدت ۹۷۰ کلاس درس ساخته شده و یا در حال ساخت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در هفته دولت امسال طرح‌های مهمی در عرصه ساخت فضای آموزشی افتتاح و یا اجرایی شد اضافه کرد: برای تجهیز مدارس اقدام مهمی انجام شده است.

وی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس امروز کاروان تجهیزات مدارس به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان به نقاط مختلف استان بوشهر ارسال شد.

استاندار بوشهر از تجهیز نمازخانه مدارس استان خبر داد و بیان کرد: هفت هزار متر مربع سجاده برای نماز خانه مدارس استان بوشهر با تخصیص هفت میلیارد تومان تأمین شد.

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به حوزه نرم‌افزاری مدارس و دانش‌آموزان از اجرای طرح‌های فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای در سال جاری ۱۰۱ درصد اعتبارات و بودجه مصوب فرهنگی استان بوشهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی در سال جاری تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های فرهنگی استان بوشهر تخصیص یافته است.

کد خبر 6226233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha