۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۰

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

معلولان استان سمنان استخدام می‌شوند/ شرط اصلی قبولی در آزمون

معلولان استان سمنان استخدام می‌شوند/ شرط اصلی قبولی در آزمون

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه استخدام معلولان امسال بر اساس آزمون صورت می‌گیرد، گفت: معلولان قبول شده در آزمون در مرحله مصاحبه قبل از استخدام هستند.

محمود منطقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برای استخدام معلولان ساز و کار جدیدی در استان سمنان وضع شده است، تاکید کرد: برای نخستین بار آزمون ویژه معلولان در سراسر کشور به همت و نظر مساعد شهید رئیسی برگزار شد و اسامی قبول شدگان آزمون کتبی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه قبول شدگان این آزمون در مرحله مصاحبه شغلی هستند، افزود: در صورتی که افراد بتوانند مصاحبه شغلی را هم با موفقیت پشت سر بگذارند می‌توانند استخدام و مشغول به کار در دستگاه‌های اجرایی متقاضی شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این آزمون برای پست‌های دستگاه‌های اجرایی است، تاکید کرد: داوطلبان در ۱۸ دستگاه اجرایی استان سمنان بعد از قبولی، به کار گیری می‌شوند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منطقی با بیان اینکه ۱۶۲ نفر در آزمون اولیه استخدامی معلولان استان سمنان که کتبی برگزار شد حضور داشتند، افزود: ۷۷ نفر توانستند مرحله اول آزمون کتبی را قبول شوند و به مرحله مصاحبه برسند و تاکنون هم خبر جدیدی از این مصاحبه‌ها به دست نرسیده است.

وی با بیان اینکه مصاحبه این افراد دو مرحله‌ای است و در خود همان دستگاه اجرایی در حال برگزاری است، بیان کرد: نتیجه نهایی این مصاحبه‌ها و استخدام معلولان هنوز مشخص نشده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: از ۷۷ نفری که در مرحله مصاحبه قرار دارند، ۳۴ نفر زن و ۴۳ نفر مرد هستند و نماینده سازمان بهزیستی نیز در مصاحبه‌های این افراد حضور دارد تا شرایط مصاحبه‌ها هم مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6233356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha