۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲

استاندار مازندران مطرح کرد؛

نقش آفرینی تشکل ها برای رفع مشکلات معلولان در جامعه

نقش آفرینی تشکل ها برای رفع مشکلات معلولان در جامعه

ساری- استاندار مازندران نقش آفرینی انجمن ها و تشکل ها برای رفع مسایل افراد دارای معلولیت را در جامعه مهم برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعدازظهر چهارشنبه در نشست صمیمی که با مدیران انجمن‌های افراد دارای معلولیت مازندران برگزار شد، گفت: حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار یکدیگر و ایجاد مدارس ترکیبی موجب به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها این افراد می‌شود.

مقام عالی دولت در استان مازندران، تعامل مؤثر مجموعه بهزیستی استان و انجمن‌های افراد دارای معلولیت را ارزشمند برشمرد و افزود: این همکاری و هم افزایی نقش کلیدی در دلگرمی توانخواهان دارد و فرصتی برای بهبود و توسعه خدمات فراهم می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انجمن‌های افراد دارای معلولیت حلقه واسط و میانی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: نقش آفرینی انجمن‌ها و تشکل‌ها در جهت پیگیری مسائل افراد دارای معلولیت و شتاب بخشیدن به حل این مساله بر کسی پوشیده نیست.

نوری ارتباط مؤثر انجمن‌ها با ارگان‌ها برای رفع نیازها و مشکلات افراد دارای معلولیت را ضروری برشمرد و تصریح کرد: تشکل‌ها و انجمن‌های معلولان بستر و امکاناتی فراهم می‌آورند تا توانخواهان خواسته‌های خود را مطرح کنند و تعامل نهادها و دستگاه‌های اجرایی با این مجموعه‌ها، کمک چشمگیری به رفع موانع پیش رو معلولان و تقویت توسعه اجتماعی دارد.

کد خبر 6244835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha