۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

برای اولین بار در استان البرز؛

رادیولوژی مداخله ای در بیمارستان شهید رجایی کرج انجام شد

رادیولوژی مداخله ای در بیمارستان شهید رجایی کرج انجام شد

کرج- رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج گفت: برای اولین بار در استان البرز، اینترونشن یا همان رادیولوژی مداخله ای در بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید رجایی با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهره صادقی گفت: برای اولین بار در استان البرز، اینترونشن یا همان رادیولوژی مداخله‌ای در بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید رجایی کرج توسط علی سلحشور فلوشیپ فوق تخصص رادیو اینترونشن و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج مطرح کرد: یکی از مزایای این روش جدید غیرتهاجمی بودن آن است که عوارض کمتری نسبت به جراحی‌های گسترده سابق دارد و می‌تواند اثرات درمانی بهتری را به دنبال داشته باشد.

وی عنوان کرد: در این روش، با ایجاد یک شکاف کوچک بر روی پوست و بدون جراحی، درمان در تمامی قسمت‌های بدن در اندام‌ها و اعضای داخلی مختلف بدن امکان پذیر است. در بعضی مواقع جایگزین جراحی است و بیماران را از عوارض پس از جراحی بی نیاز می‌کند.

صادقی خاطرنشان کرد: این اقدام درمانی پیش از این تنها در تعداد محدودی از بیمارستان‌های استان تهران انجام می‌شد و مشکلاتی به علت صف‌های طولانی پذیرش و … برای بیماران ایجاد کرده بود که این اقدام مهم درمانی از این پس در مرکز شهید رجایی نیز انجام می‌شود.

کد خبر 6255339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha