۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۵

فرماندار شهرستان چرداول:

تردد و پارک خودروهای سنگین در سطح شهر چرداول ممنوع است

تردد و پارک خودروهای سنگین در سطح شهر چرداول ممنوع است

ایلام-فرماندار شهرستان چرداول گفت: تردد و پارک خودروهای سنگین در سطح شهر چرداول ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با محکومیت جنایات رژیم منحوس اسرائیل و تشکر از مردم و اعضای شورای اداری بابت حضور در مراسمات مذهبی و حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین گفت این حضور باشکوه مردم در رسانه‌های مختلف منعکس گردید که نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد.

فرماندار گرامیداشت یاد شهدا را وظیفه همگانی دانست و افزود مسئولان این دیار در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری کنگره شهدای ایل خزل آماده همکاری هستند.

فرماندار با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی گفت: ارگان‌های مربوطه در زمینه تسهیل در این خصوص با عوامل جهاد کشاورزی و نیروهای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به همایش پیاده روی روزجمعه مورخ ۲۷ مهرماه در آسمان آباد با دعوت از مردم جهت حضور در این همایش بر تعامل و همکاری ادارات در راستای اجرای باشکوه این همایش تاکید نمود.

فرماندار افزود با پیگیری و تلاش‌های انجام شده خوشبختانه مصوبات شورای ترافیک در خصوص پارکینگ ماشین‌های سنگین (در سرابله به سمت آسمان آباد) اجرا و نواقص آن رفع گردیده است لذا از مالکان و رانندگان خودروهای سنگین تقاضامندیم جهت رفاه حال شهروندان و جلوگیری از خسارت به زیرساخت‌ها از تردد و پارک خودروهای سنگین در سطح شهر خودداری نمایند که برای اجرای این مطالبه عمومی شهروندان، مالکان و رانندگان خودروهای سنگین اگر بعد از مدت ده روز این خواسته را رعایت ننمایند با حکم قضایی دستور توقیف صادر می‌شود که بی شک برای رفع توقیف باید مراحل قانونی را طی نمایند که ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

وی خواستار برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز، ساماندهی وانت بارها و میوه فروشان در سطح شهر سرابله، جلوگیری از سد معابر، اجرای مصوبات، خودحفاظتی ادارات، اجرای پدافند غیر عامل، پیگیری اعتبارات، نظارت بر پروژه‌ها، رعایت نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و … شد و افزود باید با فرد و مسئول متخلف مطابق قانون برخورد شود.

در این جلسه از بهرام حیدری زاده که به عنوان بخشدار برتر استان بعد از بازدیدهای حوزه بازرسی معرفی گردید تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6259796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha