۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان:

کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده شهدا در کردستان برگزار شود

کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده شهدا در کردستان برگزار شود

سنندج_نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان گفت: نیاز است کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده شهدا در کردستان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین هدایتی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: بنا بر ضرورت حفظ جایگاه خانوداه‌های معظم شهدا و جانبازان برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده‌های معزز لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی هستیم، افزود: باید با بصیرت افزایی و روشنگری تمامی اقشار جامعه را از این هجمه‌ها آگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی دارد و خانواده شهدا می‌توانند با توانمندسازی خود زمینه آگاه سازی جامعه را نیز فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان همچنین بر لزوم احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به معروف تأکید کرد.

حجت الاسلام هدایتی خواستار همکاری‌های دوجانبه در خصوص مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای منطقی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی در جامعه شد.

در این دیدار بر همکاری این دو نهاد در مباحث پژوهشی و آموزشی چه در حوزه مسائل بنیاد شهید و چه در برگزاری کارگاه‌های هم‌افزایی تأکید شد و و بنا شد بنیاد شهید کردستان از ظرفیت اساتید توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده حداکثری را ببرد.

احصاء و اولویت بندی و سپس انجام کارهای پژوهشی و علمی دقیق در خصوص چالش‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان و در اختیار قرار دادن نتایج و راهکارهای مبتنی بر این تحقیقات به بنیاد شهید کردستان توسط ستاد امر به معروف از اهم مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6265043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha